dissabte, 5 d’octubre del 2013

Cross per la diversitat

29 de juny de 2013:
-Ja fa temps que m'estic plantejant fer una mitja de muntanya. Tinc uns quants amics que en fan i diuen que és molt xulo. Per això, quan vaig vore esta cursa de només 6 km vaig pensar que podia ser un bon tast. Li vaig dir a Juanjo i ens vam apuntar els dos junts. Extranyament, la cursa era en dissabte, i no en
diumenge. Quan vam arribar, vam vore que l'eixida no era on deia, sino més amunt, quasi davant del MNAC. Abans de la nostra, feien una cursa per xiquets de només un quilòmetre, molt xula. La veritat és que l'ambient d'esta cursa és molt sa, per repetir. A les 9 i mitja, començava la nostra, anàvem perduts perquè el recorregut no coincidia amb el previst. El que sí que vam fer és pujar fins l'estadi i fer-li la volta per fora. Desnivell però no excessivament dur, ni pels que només fem asfalt, excepte el final. Vam baixar fins baix de tot i des d'allà tot el final era pujar les escales de Montjuïc fins el mateix lloc on havíem eixit. Al principi vam començar a pujar-les corrent, però vam haver d'acabar-les caminant. Al final, només 5 km en un temps de 26:54 i contents per l'experiència, tot i que un poc curta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada