dilluns, 28 de març del 2016

51 Behobia-San Sebastian

8 de novembre de 2015:
Puc considerar que esta va ser la meua primera mitja, o cursa assimilable a mitja, allà pel 2007. Ja era una passada la gran quantitat de participació que hi havia, però encara ha crescut més. Tot està sobredimensionat, començant per l'allotjament, reserves un alberg que trobes a dures penes i et recol·loquen en un pis compartit, busques lloc per sopar però no trobes res, tot a tope, el tren per l'exida és realment estressant, costa pujar i costa respirar una vegada dalt. L'ambient és irrepetible, però crec que l'esforç que s'ha de fer per viure'l és excessiu.
Abans de les 9 ja estic agarrant el tren cap a Irun, allà dins és impossible respirar, sembla un metro en
hora punta d'una gran ciutat. Una vegada en Irun em negue anar en bus fins Behobia, vaig passejant. encara arribe a temps de vore l'eixida dels primers i esperar més d'una hora fins les 10:55, que és la meua. A l'haver tanta gent, l'exida és molt esglaonada, i estem quasi dos hores sense parar d'eixier gent. Amb tanta espera, no tinc més remei que acabar visitant el lavabo, una experiència que no sé com descriure,
però per ser fi ho deixaré en que l'event estava sobredimensionat, i el lavabo sobreutilitzat. La cursa, que és el més important, una passada, tot i la duresa, gran ambient i gran tasca dels voluntaris, ajudant en tot moment. Llàstima que els gots amb que donen la beguda no són gens còmodes i deixen l'asfalt realment asquerós, deixant-nos les espardenyes plenens de coses blanques que no se sap molt bé què són. Un altre aspecte negatiu, però este no és culpa de ningú, és la calor, que a partir de mitja cursa em fa patir més de lo normal i arribar a la meta en un temps terrible de 2:02:29, en una cursa de 20km que crec que no em tornarà a vore per ací. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada