divendres, 23 d’agost del 2013

Cinquena mitja marató de Tossa de Mar

12 de maig de 2013:
-Era la segona volta que venia a fer esta mitja i, com la primera vegada, en prou mala forma física, però
pensava que el fet de conéixer el recorregut seria una ajuda, "Error!!!".
 La cursa comença a les 10 del matí des del passeig marítim, per començar, l'eixida és des d'un lloc diferent al que jo pensava. Amb el temps que ha fet els últims dies, i sobre
tot el dia d'abans de la cursa, plovent i amb fred, les 10 no sembla una mala hora, però la calor és insoportable. Els 7 primers quilòmetres són pel poble i prou plans, intente anar a un ritme un poc per baix de 5h40', per baix de les 2 hores, i quan vinguen les pujades ja veurem, passem per meta i vaig bé, però quan agarrem la carretera de la costa i comencem les pujades, em passa el globus de les 2 hores i veig que és millor no seguir-lo. La cursa és un autèntic infern, pujar-baixar-pujar-baixar, res de pla, a més, amb un sol de justícia. He fet bé d'oblidar el rellotge i córrer intentant gaudir del paissatge i de l'ambient. Els dos últims quilòmetres, ja de baixada, un es deixa anar, sabent que no podrà baixar de les 2 hores, és la primera volta que em passa, i em sap mal, però tot estava en contra, entrenament, pes, temperatura... Al final, arribe a la meta prou mort en un temps de 2h3'15'', el meu pitjor temps, en una cursa, guanyada per Eduald Nieto amb un temps de 1h17'35''.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada