dimecres, 9 de juliol del 2014

24a Cursa Vila Olímpica

29 de juny de 2014

-Cursa ja habitual en el nostre calendari particular. Com sempre, sabem que venim a patir perquè no és una època en la que ens trobem en forma i la calor és terrible, però l'amb
ient val la pena.
Aquest any, per tal d'evitar el problema de la calor, la cursa s'ha avançat i comença a les 8 i mitja. Primer la de 5 km, Domingo
Catalán, l'atleta recòrdman mundial dels 100 km dóna l'eixida. 5 minuts després es dóna l'eixida dels 10 km. Com sempre, Juanjo i jo volem començar lents, però només ho aconseguim en el primer quilòmetre, que fem en quasi 6 minuts, a partir del segon ja anem per baix de 5. El principi de la cursa és, com sempre, vora mar, molt agradable perquè a més el dia és ideal, no fa sol, encara que la humitat és terrible. Al quilòmetre 5, ja pels carrers interiors del barri, tenim l'avituallament, del qual em vull queixar, hi ha poca gent i el tram d'avituallament. Jo sóc dels que s'espera a que li donen els últims per evitar parar però per culpa d'això m'acabe quedant sense aigua, menys mal que en portava al meu cinturó. Aquest imprevist fa que des d'aqeust moment no em trobe bé, per culpa de la calor i el ritme. A partir del 7 ja baixem el ritme i a les 8 Juanjo se'n va i jo continue per acabar al meu ritme. Al final a la meta amb un temps de 52:00, content i cansat, però no esgotat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada