dimarts, 6 de desembre del 2016

Mitja marató de Mataró


4 de desembre de 2016:

-Primera vegada que venia a fer esta cursa i, com en la majoria de curses, acompanyat de Juanjo. S'anunciava dia de pluges i fred, però quan arribem a pel dorsal, abans de les 9, res de res, sol i calor, no cal dir que no són les condicions que més m'agraden. 
La cursa comença a les 10, i es fa en 4 blocs, tot i tindre assignat el tercer, ixim en el quart i últim, no tenim cap pressa, A les gomes pels cables del xip de l'eixida em doble el turmell i quasi que ja ni córrec. Els primers quilòmetres són un autèntic trenca-cames, pujant i baixant sense parar, de fet, el primer avituallament en el qual no hi havia aigua, només aquarius, cosa que no em va agradar, estava en una pujada ben pronunciada. Després entrem pels carrers més cèntrics i el perfil és molt més agradable. A més a
la porta d'un kebab, el seu caritatiu propietari repartix ampolles d'aigua, aprofite per agarrar-ne una i poder barrejar les sals que duia coma emergència, però amb aquesta calor, l'emergència ja s'ha donat. Poc a poc anem baixant fins la nacional, paral·lela a la mar i allà anem fent anades i tornades fins que ens apropem al passeig marítim, anem creuant-nos amb els que van davant i amb els que van darrere, com a mínim això fa que siga més entretingut, ens acompanyen el sol i l'aire, que només notem quan el tenim de cara. Al quilòmetre 15 ens avança el globus de les 2 hores, li diem que va massa ràpid, però ens diu que el final és molt dur i està guanyant temps, el que ens faltava. Com ell ens havia dit, al quilòmetre 19 ve una pujada ben pronunciada, Juanjo em diu que s'ho pren amb calma i jo tinc ganes d'apretar, me'n vaig i avance molta gent, caminant i molt cansada. Arribe a la meta amb un temps d'1h56', amb bon gust, m'ha agradat la cursa, però l'elevat preu és el que farà que igual no torne a vindre. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada