dimecres, 1 d’abril del 2015

III Mitja Colomenca

8 de febrer de 2015 
-Segon any consecutiu que vinc a esta cursa, perquè l'any anterior no sabia que existia, perquè si no, hauria vingut a totes les edicions. Una inscripció amb un preu molt assequible i un ambient molt familiar, els principals atractius. 
Aquest any, a més, fa molt fred. Només arribar, deixe la roba al guardarroba i me'n vaig a fer 5 km pel riu per escalfar, ja que el que vull és entrenar per la marató. Torne i em col·loque. A l'eixida no hi ha massa gent, tot i que estem els de la mitja i els de 10km, per tant, no hi ha cap pressa per posar-se davant, em pose darrere i isc al meu ritme, un poc més ràpid que a l'escalfament. El recorregut comença vora riu i amb lleugera pujada, fins que arribem a Montcada i tornem de baixada, aquí ja es pot anar un poc més ràpid. Passem per la meta i baixem a fer uns
quilòmetres per dins del riu Bessós, un parc preciós tal i com l'han arreglat en aquesta zona. Només eixir del riu, últims quilòmetres pels carrers de Santa Coloma, menys mal que no és la primera vegada i ja sé que el que m'espera són pujades i baixades, ni 100m seguits plans. Amb paciència i l'ajut dels voluntaris, un en cada cantonada perquè no ens perdem, arribe a la meta amb un discret temps de 1h56'50''. Aquí, a esperar la roba i l'entrepà de butifarra i la cervesa. Única crítica, i gran, a l'organització. Al fer una cua única, ens van tindre quasi mitja hora allà esperant, volguéssim l'entrepà o no, sense la nostra roba, suats i amb molt fred. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada