diumenge, 12 de juliol del 2015

25a Cursa per Collserola

17 de maig de 2015:
 Poc abans de les 9 arribe a la zona esportiva de les Fontetes, no em costa massa aparcar i l'ambient al poliesportiu és molt bo. Me n'adone que he oblidat el xip però no passa res, no guanyaré. 
A les 9 comença la cursa, és la meua primera cursa de muntanya, i no duc calçat per l'ocasió, sino d'asfalt, per tant m'ho prenc amb calma. Després d'uns metres pel carrer, entrem al recinte de Collserola i comencem a córrer per pista. La pujada fins el Forat del Vent és tota per pista, la qual cosa facilita molt el meu debut. Només fem un trosset de corriol i una pujada molt bèstia que em veig obligat a fer caminant. Al principi, amb tants corredors, s'alça molta pols, la qual cosa també és un poc molesta, però per la resta, la pujada és perfecta. A la baixada, es combinen trossos de pista amb trossos de corriol, es pot fer molt ràpid, però veig un parell de corredors que cauen, sense conseqüències greus. Quan falten uns 4 km, em trobe amb Mar, que m'acompanya un bon tros, fins que queda menys d'un quilòmetre per la meta. Com que tenia por i he reservat, els últims quilòmetres els faig molt ràpid i a gust. Arribe a la meta davant del poliesportiu després de 13km  en un temps de 1h15'20'', mesurats pel meu rellotge, davant l'absència de xip. En acabar, un bany a la piscina per tonificar músculs, meló d'alger, cervesa i entrepà de
butifarra, perfecte final d'una cursa que m'ha encantat i pense tornar a fer, si pot ser, l'any vinent ja. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada