divendres, 8 d’abril del 2016

IV Mitja Colomenca

31 de gener de 2016:
Tercera vegada consecutiva que vinc a fer esta cursa, i perquè la primera no em vaig enterar, perquè si no les hauria fet totes. Era una cursa molt familiar que ha anat creixent i que s'ha adaptat, l'any passat jo mateix em vaig queixar que s'havia sobredimensionat i enguany han fet un canvi de recorregut i de lloc d'eixida-meta i la millora és substancial, no tinc cap pega. Són vàries les coses que fan que aquesta cursa m'agrade: La primera, el preu, 12 euros, molt menys que qualsevol altra mitja, i sense camiseta, que ja en tenim massa; la segona, que pots arreplegar el dorsal el
mateix dia de la cursa; la tercera, que com no corre massa gent, és fàcil aparcar relativament aprop de l'eixida, i per últim, al final de la cursa, en lloc d'un obsequi que no saps on posar, et donen un entrepà de botifarra i una cervesa. Ideal.
La cursa comença a les 9 del matí, Juanjo, Ricardo i jo hem anat un ratet abans per agarrar el dorsal i escalfar. Com a novetat, enguany l'eixida es fa des de la pista d'atletisme, molt més xula que l'any passat. Després ens dirigim al centre del poble i fem uns quilòmetres per allí, Ricardo, que té més ritme, se'n va davant. Després d'uns quilòmetres, agarrem la carretera de Mollet direcció Montcada i per ella farem la gran part del recorregut, pujant i baixant però amb un perfil agradable, perquè la tornada és molt més de baixada que l'anada. Els últims 2 quilòmetres, ja de nou pel poble són molt favorable, i l'última volta a la pista resulta molt motivant, per això augmentem el ritme i aconseguim arribar amb un temps de 1h52'59'', bon temps comparat amb el que estava fent últimament. en acapar, entrepà i cervesa i acordem que l'any que ve tornarem, no sóc l'únic al que li agrada. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada